Försommar!?

ÄNTLIGEN!!! Första dagen utan jacka, utan tjocktröja och med uppkavlade jeans! Man kan knappt kalla det här för vår längre? Vad underbart det är! Jag längtar så mycket efter sommaren att jag blir galen, nästan. Skaffat den här nya bloggen också, jag vet inte om jag kommer att skriva här så ofta men man kan ju hoppas :D Idag åkte vi till Skansen och Etnografiska museet. På Skansen gick vi på guidning i akvariet och sedan åt vi lunch och köpte supergott gammal-godis. Det var jättekul men vi han inte se på några djur utomhus :( Sen åkte vi buss till Etnografiska museet (mittemot Tekniska museet) och där blev vi guidade igen och sen fick vi göra armband. Det var inte lika kul men bättre än vanlig skola i alla fall! Efter det åkte vi hem och jag gick hem till Juicen och så hoppade vi studsmatta och gick till lilla parken och gungade. Vi åt speghetti med köttfärssås och nu sitter jag vid datorn... :D
Love Agnes

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback