Sommaren fortsätter...

Hoppas att du inte tröttnar på mitt tjatande om sommaren!! Den är verkligen här nu och idag åt jag frukost ute, det var supermysigt!! Jag har också köpt nya Witch och ikväll blir det gooooooodis! Grannarna är här på middag och vi ska äta nån konstig grekisk potatisgratäng som är helt vattnig... Lisa, David och Jonas spelar PlayStation. Undrar när vi ska lämna tillbaks det till Gustav och dem? Vi har typ haft det jättelänge nu... Har börjat på Systrar i jeans 1 boken igen för att komma på lite till Systrar i shorts. Ska äta middag nu, strax tillbaka! Så, gratängen var ändå ganska god och vi fick kyckling och baugette till också så! När jag har skrivit klart det här ska jag gå ut och hoppa studsmatta. Idag har det varit så varmt att jag har gått runt i linne och kjol hela dagen. Men nu börjar det bli lite kallare... Det är så skönt, tänk det är högsommar i början av maj! Rebecca fyller år snart, undrar vad hon ska ha för fest... Jag säger till när Systrar i shorts-hemsidan är klar så kan du gå in där och kolla!
Kram Agnes

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback