Webbcamera

Hejsan hoppsan
Det är verkligen kul med webbcamera!! Jag har typ tagit 70 ego-bilder redan... hehe. Nu är Systrar i shorts hemsidan total-klar: gå in på:
http://groups.msn.com/systrarishorts
Min digitalkamera vet jag iunte riktigt var den är, jag har inte använt den så mycket men det är för att batteriet typ tar slut efter fem minuter så det är jättejobbigt. Vi skulle typ fixa med laddningsbara batterier men det blir aldrig av och dessutom vet jag som sagt inte riktigt var den är. Den här bilden tog jag med webben:

Mitt öga

Vi kanske ska köpa katt!! Det fanns världens sötaste kattungar hos några som vi känner och jag håller på att övertala mamma och pappa att VI ska köpa en!!! Det var tre stycken, en svartrandig, en grå med vitt i ansiktet och en till grå med vitt i ansiktet men med vita tassar också. Jag vill ha en grå tjej för de visste inte vad de var - tjej eller kille. David och Jonas sov över fredag till idag och i torsdags var vi hos de med kattungarna och kollade på semifinalen i ESC. CAROLA GICK VIDARE!!!!!!!!!!!!!!! Gud vad bra! (förlåt gud) Ikväll är det finalen i ESC och vi får verkligen hålla alla tummar för Carola.... hon är verkligen en värdig vinnare redan nu! Julia gick på kryckor i torsdags och fredags för hon stukade foten i tisdags. haha... torsdags, fredags, tisdags... Min gamla MSN-blogg är jag typ aldrig inne på men den är ju nästan finare än vad den här är, det är bara att hemsideadressen tíll den här är lite coolare...

// Kram Agnes

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback