Lista

Kläder
Vad har du på dig idag:
Pyjamas och morgonrock :P
Vad använder du just nu för skor: Ett par svarta mockaskor i typ seglarskomodell.
Favoritfärg på kläder: Gult, rött, vitt m.m.

Senaste person som

Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Aldrig provat
Du gick på bio med: Klara, mamma och Klaras mamma. 
Du gick på stan med: Gills Vällingby? i så fall: Rebecca, Julia och Jossa, annars mamma och Lisa
Skällde på dig: Hmm... jag är ett underbarn, ingen skäller på mig.

Senaste
Låt du hörde:
typ nån låt igår på sofias fest
Film du såg: ÅHHh! jag kommer typ inte ihåg men typ se upp för dårarna
Mat du åt: Korv med bröd
Kram: fick Mamma
Puss: fick Lisa tror jag :)
Tanken: Tanken.
Känslan: trött
Glädje: igår kväll kanske
Dröm: ingen aning
Personen du pratade i telefon med: Hans
Gången du sov: i natt

Personen du fick sms av: Julia
Saken du köpte: Nagellack till Sofia igår :D


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback