... och en till...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"de sena tonåren, några lever tills de är över" (Stora boken om katter)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Fönstret.


3. Vad var det senaste du såg på tv?

Dr Mugg (HAHAHAHA)


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

15.45 (Rätt var 16:02)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Ingenting så himla skönt.


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Typ en halvtimme sen och då var jag ute och klappade Miranda <33


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Lite olika bloggar...


8. Vad har du på dig?

Mjukisbyxor, ett linne och en tröja.


9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

Hm... det var ju något! som jag har glömt...

10. När skrattade du senast?

Typ när jag var utomhus... :P (fast jag skrattade inte FÖR att jag var utomhus, så dålig humor har jag faktiskt inte, även om det kan verka så)


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Fönster, dörrar, gardiner, skåp, bokhyllor, tavlor och lite sånt.


12. Har du sett något konstigt på sistone?

En katt med ett blått och ett brunt öga (WOW)

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?

Jag fick den inte som en utmaning eftersom jag bara kopierade den från en kompis.


14. Vilken var den senaste filmen du såg:

What Women Want, igår.


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jag skulle köpa en pool, en stor studsmatta, ett till hus nånstans, kläder, en ny VÄSKA och andra saker. Sen skulle jag spara och ge lite till organisationer och sånt.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:

Folk? Vilka är de? Aja, jag bestämmer att det inte är mina kompisar så jag säger att jag gilalr att skriva.


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Ja men fred på jorden kör vi på va??

18. Tycker du om att dansa?

Inte tycka om, älska.


19. Georde Bush?

...heter inte så.


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?

Pojknamn: Adam och Jonas, Flicknamn: Typ Amanda (men inte Adam och Amanda :P)

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Bara typ ett år eller så i så fall.


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
"HEJ! Gud vad kul att du kommer, jag har fått vänta sååå länge på dig, mer än hundra år! Men det var ju tur att du fick ett så lyckligt och bra liv och dog på det bästa sättet - av ålderdom. Men nu kan du gå in genom den här lilla porten. Ha det så kul! See ya later, alligator!"


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback