SOMMAR



Åh sommar!
Idag var det (är det) suuuupervarmt!! Sommaren har redan kommit! Det är säkert för växthuseffekten men... det är ju så härligt!! Jag längtar verkligen till sommarlovet <33 SIS kommer gå suuper, det vet jag bara =) Det ska bli så kul med Svartlöga och allt! Men när det väl är typ 25 grader ute så måste man självklart sitta inne och skriva på sin jävla helvets skit-fantasyberättelse!!!!!! Jag hatar den och jag kommer aldrig att bli klar med den... Jag vill gåååå uuuuuuut! Var hos tandläkaren idag iaf, och det gick jättebra. Jag hade fått så stort mellanrum (bra) att de inte kunde sätta in minitandställningen så jag ska ha den där plastringen i 2 veckor till och sen ska de kolla om de ens behöver sätta in den´!! =) Sen gick jag och mamma hem i solskenet och jag åt en glass och jag höll på att svettas ihjäl för det var så varmt ^^  Jag vill byta layout till en somrig, kanske med den där bilden där uppe, men jag har inte haft den här layouten alls länge så jag får nog stå ut med lite orange ett tag till! =) Jag är så himla glad...

Tusen pussar och kram från er lilla somriga

Agnes <33

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback