22 frågor

Vad heter du? Agnes

Vad kallas du? Har inget smeknamn

När föddes du? 23 januari

Vilket stjärntecken är du? Vattuman

Vart bor du? Sthlm

Vad heter dina föräldrar? Camilla och Lars

Har du några syskon, i så fall vad heter den/dem? Ja, jag har en lillasyster som heter Lisa

Vilken är din favoritaccessoar? Hm... jag gillar min vita väska jättemycket!

Vilken är din favorit TV-karaktär? Jag bara älskar Bridget, i "Medium"! Hon är ju så söööt!

Vad önskar du dig mest av allt just nu? Att vädret ska fortsätta vara så här bra.

Vad gillar du för musik/artister? Darin, Agnes, Kelly Clarkson...

Har du varit kär någon gång? Ja.

Är du kär nu? Lite.

Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Snäll, snygg, rolig, pratglad.

Vilken sång får dig på gott humör? No woman, no cry med Bob Marley! YES!

Har du någon knäpp/rolig sak som du kan berätta om dig själv? Jag är just nu helt täckt av katthår!

Om du skulle beskriva dig själv med ett ord, vad skulle det vara då? Eh... kreativ ? Haha...

Vilken är din favoritmat? Oxfilé och tortilla

Vilken kändis skulle du helst vilja träffa? Oj, Darin eller Kelly Clarkson typ. Eller Johnny Depp.

Vilken är din favoritfilm? Notting Hill, Moulin Rouge, 50 first dates och Rosa the movie.

Är ditt sovrum stökigt eller städat? Oftast stökigt förutom när jag har städat ;)

Vad har du alltid med dig om du går ut? Min mobil.


Kommentarer
Postat av: caroline

hehe okej är den mobilen bra ? :P
tack :)

Datum: 2007-08-08 | Klockan: 11:03:43
URL: http://caaarolinee.blogg.se
Postat av: Agnes

aa den är jättebra! och snyggaste!
kram

Datum: 2007-08-08 | Klockan: 13:55:08
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback