Dagen...

Idag var jag och Rebecca på UNG08-festivalen! Det var ganska kul, typ tusen tält :) Det bästa var nästan Sony Ericsson-tältet för där kunde man lyssna på musik och (jag vet inte om man fick det här, men man är ju lite smart ;) ) bluetootha några bra låtar till sina egna mobiler! Jag "tog" 3 låtar, Beautiful girls, Play it for the girls och Never again! Sen fick vi en ascool SL-tatuering och en tidning för dig som går i gymnasiet, haha... för det gör vi ju också! Sen köpte vi glass och gick runt där lite! Roligt, roligt :)



Men sen hände det en jätteläskig sak! När vi hade gått en bit från tunnelbanan så upptäckte jag att jag hade glömt min väska på tunnelbanan! Noooo, och jag började storgrina (STACKARS Rebecca som fick gå där med mig och skämma ut sig!) för där i låg ju liksom min mobil som kostade 3000 och nycklar, och plånbok och allt! Så jag blev skiträdd och ringde till mamma från Rebeccas mobil och sen svarade hon efter ett tag och det var tydligen en tjej från tunnelbanan som hade tagit min väska så vi kunde komma och hämta den ikväll! Oj, jag blev helt chockad och fortsatte att gråta lite till ;)


Sen gick vi och hämtade Lisa på fritis och sen hjälpte jag Rebban att fixa lite på hennes blogg! Det blev superfint ju :) Innan maten åkte vi och hämtade min väska, asså gud vilken tur att hon tog den! Hon skulle ju bara kunnat strunta i det liksom! Åh, TACK SÅ MYCKET! Sen åt vi middag och nu har jag läst nya FRIDA. Åh, på måndag börjar skolan. Jag har nog redan skrivit om det, men jag orkar verkligen inte gå i skolan! Jag orkar inte ha lektioner. Bläää! Och alla börjar typ senare än oss också, den 27:nde. Åh, orkar inte tänka på det.


Åh, sitter och äter Mövenpicks glass!!! SUPERGOTT! Om ni inte har smakat det måste ni verkligen göra det! Den godaste smaken (enligt mig) är passionfrukt/mango! Mmmmm! Fast det är ganska dyrt :( Aja, det här blev ett väldigt långt inlägg, tråkigt också... Behövde skriva av mig lite :P

/Agnes <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jaa, fett bra att dim väska kom tillbaka, jag tyckte det var lite läbbigt jag me <3

Datum: 2007-08-18 | Klockan: 16:42:25
Postat av: Agnes

Ja :S jag fick verkligen panik!

Datum: 2007-08-19 | Klockan: 10:35:25
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback