Liten lista

- Språkbegåvningar?
Begåvningar och begåvningar ;) Men jag pratar flytande svenska, ganska så flytande engelska och så kan jag typ 30 ord på franska :)

- Udda talanger?
Åh, jag har ingen udda talang! Jag kan inte göra någonting, inte böja tummen långt bak, göra tungan till ett treklöver eller nåt annat! Jag kan inte ens ta isär pek- och långfringret från ring- och lillfingret! Hm... det skulle kanske vara att jag kan gå ner i spagat då, det är väl ganska coolt? ;)

- Knasiga misstag?
Jag gör aldrig misstag ;) Nej, men jag vet inte. Jag råkade gå in i en liten bebis en gång så att den ramlade! Haha, det var pinsamt det :P

- Barndomsminnen?
Jag kommer ihåg en gång när jag gick på dagis och så skulle mamma komma och hämta mig. Och vi skulle gå på McDonalds den dagen så jag blev jätteglad när hon kom. Jag satt i sandlådan men när jag såg henne började jag springa mot henne. Men jag snubblade över sandlådekanten och fick skrubbsår på båda knänen :( Men som tur var gick vi ju på McDonalds sen och så fick jag en A-teens skiva av mamma! Jag blev jätteglad ;)

- Detta visste ni inte om mig?
Eftersom det bara är mina kompisar som läser min blogg så vet ni ju redan allt om mig ;) Men om du inte är kompis med mig så kan jag berätta att jag är väldigt noggrann, älskar att planera och lite besserwisser :P Jag ska alltid ha rätt och jag blir förbannad om någon inte kan erkänna att den har fel!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback