Morden i Midsumer

Nu ska jag snart gå och lägga mig, fast först blir det Morden i Midsumer. Sista avsnittet idag :( Det är så bra! Åh, vi har så himla mycket läxor, men nu är jag i alla fall klar med matten. Har räknat till uppg. 75... puh... Imorgon har vi engelska-glosor om Sir Arthur Conan Doyle, på fredag har vi franska och svenskaläxa. Oj oj oj, jag är slut redan efter en vecka. Idag hade vi i alla fall det fruktade NO-provet. Det var ganska svårt men jag tyckte det gick bra för jag kunde svara ganska bra på alla frågor :) Och idag sa han att vi inte skulle få betyg på det provet. Jag tycker det är dåligt för jag skulle vilja ha betyg nu, jag trodde liksom att man skulle få det i åttan :O Haha, men det är lugnt. Nästa vecka har vi ju G-test i matte så jag ska inte klaga... ;)

Godnatt, Agnes ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback