NO

image230
Så här känner jag mig just nu :(

Här sitter jag framför datorn när solen skiner och jag har en jättebra och spännande bok att läsa och har tusen bra idéer på vad jag skulle vilja göra idag! Men nej, nej. I fredags berättar våran käre Peter att vi ska ha ett NO-prov på TISDAG! Vi har inte ens någon NO-lektion på måndag och jag har massa saker som jag måste fråga honom om! Panik! Så nu sitter jag här och råpluggar ekologi, ekosystem, näringskedjor och övergödning... Jag hatar verkligen NO! Det hörs ju till och med på namnet... noooo... Nej, vi vill inte ha NO! Men nu till lite roligare saker... vi ska köpa katt! Fast det är ganska långt kvar, vi ska köpa i jul, efter Kap Verde. Men ändå, jag är så himla glad för det!

Glad sommar,
                   Agnes ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback