Tjejsnack v 31

FORDON

Jag hade inte fått v 31-frågorna så de kommer NU!

image177 Har du körkort och hur länge har du haft det? Om inte, ska/vill du ta? Motivera!
Nej, jag har inte körkort för jag är 13 år. Jag vill ta det när jag blir äldre för jag tycker det är bra att kunna köra bil.

image177 Äger du en bil, vilket märke? Om inte, skulle du vilja ha en bil om du hade körkort? Motivera!
Vår familj har en bil men det är ju inte JAG som äger den. Det är en Volvo.

image177 Vilken är din favoritbil? Motivera!
Eh... har ingen riktig favoritbil men cabriolette är ju coola ;)

image177 På vilka sätt tar du dig oftast fram?
Oftast går jag eller åker tunnelbana.

image177 Vilka fordon har du åkt/skulle vilja åka? (Ex. bil, båt, buss, flyg, spårvagn osv...)
Bil, båt, buss, flyg, spårvagn, tunnelbana, tåg, cykel, motorcykel... typ dem tror jag. Finns det fler?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback