Tjejsnack v 33

KÄRLEK

Veckans tema/frågor kommer från Rebecca & Kajsa


image192 Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?
Jo, men jag kan inte säga i vem. Var: här hemma, När: typ VT07, Hur: Eh...?

image192 Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?
Har aldrig varit ihop med någon "på riktigt", inget seriöst.

image192 Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?
Nej, det gör jag inte för då går man ju bara på utseendet ;)

image192 Vad är kärlek för dej?
Jag tycker det finns massa olika kärlek, kärlek till familjen, kompisarna, killar... men all kärlek är lika bra! Kärlek är när man litar på någon och vill vara med den :)

image192 Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni ihop? Distans? Om inte skulle du vilja ha det nu? Motivera.
Nej, det har jag inte. Jag vet inte om jag skulle vilja vara ihop med någon nu... Får se när skolan börjar igen ;) Haha...


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback