Tjejsnack v 35

MUSIK


image236 Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?
Jag lyssnar på ganska mycket olika musik, mest det som spelas på radion. Om jag måste säga någon speciell stil så är det väl typ pop eller rock ;)
image236 Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren? Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn?
Som barn lyssnade jag typ på Hits for Kids och sånt där... :/ Typ Aqua, A-teens och såna band ;)

image236 Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?
Death metal tycker jag inte om ;) Nä, men hårdrock är inte riktigt min musiksmak, det är ju bara massa skrik och sånt.

image236 Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live.
Darin, Agnes, Europe har jag sett. Jag skulle vilja se Håkan Hellström och Kelly Clarkson.

image236 Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?
Jag har Darin, Agnes och Joey Tempest i Europes autografer! Jag skulle vilja ha Kelly Clarksons autograf, och någon jättekänd, typ Britney Spears ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback