TODAY

Åh, pratade nyss med Rebecca <3 Vad bra att operationen gick bra och att hon är frisk nu! Hoppas hoppas hoppas hon kan följa med till Svartlöga..! Idag har jag och mamma varit och shoppat och så har jag varit och kollat på Julias lilla dansuppvisning! :D Den var jäääättebra! Hon är så duktig på att dansa och sjunga... är verkligen avis på Jullan <3 Kelly Clarksons nya skiva har ju kommit nu också! Måste köpa den. Jag ska nog byta mobilabonnemang till Comviq Kompis. Då SMS:ar och ringer man gratis till alla inom Comviq så om hela gänget skaffar det blir det ju superbilligt! Aja,

CIAO.


Kommentarer
Postat av: julia

åå agnes vad söt du är hihi xD tack så mycke men såå bra är jag inte ;D du är ju lika bra du med, PUSS love you

Datum: 2007-08-11 | Klockan: 09:30:05
URL: http://jullan1.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback