5 saker jag gillar!

Jag blev utmanad av Sussie att skriva 5-10 saker jag är förtjust i! Självklart antar jag utmaningen :) Gör den du också!

1. JULEN
Det är väl egentligen självklart varför jag gillar julen! Vem för inte det? Det är så himla mysigt med alla tomtar och julgranar! Och för att inte tala om julklapparna... :)

2. VÄNSKAP
Vänner... Vad skulle jag ta mig till utan dem? Det vet jag inte, för jag skulle nog inte klara mig alls. Mina vänner betyder så himla mycket för mig <3 Älskar er!

3. MUSIK
Japp, music makes people come together... Hihi X) Nej, men musik är ju underbart. Det går inte att leva utan musik och det bästa är att det finns musik för alla humör och personer!

4. HARRY POTTER
Harry Potter är ju de bästa böckerna som någonsin har skrivits så jag är helt enkelt tvungen att hylla dem här! Länge leve Harry! :D

5. LOV
Jullov, sommarlov, höstlov, sportlov, påsklov... Alla lov är roliga! Att slippa skolan är ju något som verkligen uppskattas och så händer det alltid så mycket roligt på loven!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback