Amanda och Marie

image434
Bild från TV4.

Wihi! Amanda och Marie i final! Precis som jag ville... :D Blev så glad när de sa Maries namn, och sedan var det jättenervöst. Jag ba: "Inte Andreas, inte Andreas" Och sen sa dem Amanda och då blev jag skitglad! GIRL POWER! Vilken sjukt bra final det kommer att bli, synd att jag kommer att missa den (är ju på Kap då)... Kelly Clarkson är ju med också (det är det bästa, haha XD) Och så är det ju i Globen också. Det blir nog skitbra!

Vem hejar ni på, Amanda eller Marie?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Amanda hejar jag på! puss

Datum: 2007-12-02 | Klockan: 12:36:46
URL: http://soffliz.blogg.se
Postat av: josefine

jag vet inte... båda är ju jättebra :)

Datum: 2007-12-02 | Klockan: 15:00:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback