Helgen som kommer...

Tjoo!

Imorgon ska jag åka till stan med mamma och Lisa. Måste köpa ny mascara, väska och kanske en klänning till nyår :) På kvällen kanske jag, Jossa och Julia ska sova över och kolla på skräckfilm. Det var längesen! På lördagen ska jag och familjen gå på cirkus! Vi ska kolla på Rhapsody in Circus :) På söndagen ska Soja vaccineras och på måndagen är det nyårsafton... Det ska faktiskt bli riktigt kul! Vår familj, Sofia och hennes familj och våra grannar ska äta middag tillsammans men vid tio nån gång ska jag och Sofia gå hem till mig och så kommer Jossa och Julia (?) och så har vi en liten nyårsfest och firar tolvslaget och så :) Hoppas alla ville komma! Men nu ska jag gosa lite med Soja!

Agnes ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

skulle inte vi ha pyjamastema på nyår?
puss på dej

Datum: 2007-12-29 | Klockan: 18:19:28
URL: http://soffliz.blogg.se
Postat av: Agnes

ehh.. jo, men jag ville ändå liksom ha en klänning, ehe ;) är det ok?
puss puss på dej med

Datum: 2007-12-29 | Klockan: 19:25:55
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback