JULLOV!

Heeej!

Nu har jag äntligen jullov! Grymt skönt :) Tänkte berätta lite om idag... Först hade vi mentor och då fick vi städa i slöjdsalen. Sen gick vi på en promenad runt Kyrksjön. Efter det städade vi i skåpen och i korridoren och sen var det lunch. Det var faktiskt god lunch! Sen fick vi kolla på "Life of Brian" i miniaulan, men jag var tvungen att gå en kvart tidigare för jag skulle till tandläkaren. Där träffade jag Hannah :OD Jag hade inga hål *stolt* Efter det åkte jag till Vällingby och köpte de sista julklapparna. Sen åkte jag hem och var hemma en stund och sen gick jag tillbaka till skolan för en liten julavslutning. Kören sjöng och sen fick vi våra betyg! Jag fick MVG i svenska, engelska, matte, NO och SO!!! :D Jag fick VG i bild, hemkunskap, franska, musik och teknik! :) Och så fick jag G i idrott :( Aja, idrott är nog inte mitt starkaste ämne... Men jag är i alla fall jätteglad och nöjd med mina betyg! Nu ska jag äta middag och sen ska jag träffa polarna för att fira att vi har jullov! :P

Puss & Kram

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback