Söndag

Hej alla :)

Vet ni en supergullig sak? I natt var första gången vi hade öppet så att Soja kunde vara på övervåningen på natten. Och då när jag skulle gå och lägga mig kom hon och lade sig bredvid mig i min säng och sen sov hon där nästan hela natten :) Soja, du är ju bara för söt <3 Jag vaknade i alla fall klockan tolv idag (ooops) och då gick jag upp och åt frukost samtidigt som resten av familjen åt lunch. Sen åkte vi till veterinären med lilla Soja. Hon mjauade väldigt mycket i bilen men hon kräktes inte! :D Sen när vi kom fram till veterinären fick vi vänta en stund och sen så tog hon en spruta på Soja. Det gick hur bra som helst och gick jättefort! Sen åkte vi hem igen. Jag läste en stund och gosade med Soja och sen åkte jag och pappa till V-by. Vi bytte vårt Nintendo DS-spel som vi fick i julklapp (Råttatouille) till ett Zelda-spel. Det är faktiskt ganska kul!  Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, har bara njutit av att det är lov och slöat och slappat :) Men nu ska jag kolla på de andra avsnitten av Andra Avenyn...

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: sunniva

men vad mysigt :)

Datum: 2007-12-30 | Klockan: 23:51:37
URL: http://sunniva.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback