Jag har märkt en liten SJUK grej...

...jag skriver bara tjejsnack och när jag är sjuk nu för tiden!! Vad är jag för en bloggare? Kan ju berätta om denna roliga vecka i alla fall... Haft projekt dårå...

Måndag
Åkte vi och badade på Eriksdalsbadet, tyvärr var Rebecca och Jossa sjuka med vi andra hade kul! Roligaste dagen!

Tisdag
Etik & Moral, det var för jävla trist...Tråkigaste dagen!

Onsdag
ANT, alkohol, narkotika och tobak... Polisen kom och snacka med oss om när han var full första gången... Kul...

Torsdag
Sex & Samlevnad, vi fick bara kolla på massa filmer om <- och det var inte så kul. Sen fick vi svara på perversa frågor i datasalen... =/

Fredag
Internet, jag var sjuk... men verkar inte så kul!

Idag har jag varit hemma och:

1. Lyssnat på RIX FM från 07.20-10.00
2. Legat i sängen och inte velat gå upp eftersom städerskan var hemma hos oss
3. Ringt mamma.
4. Tittat på teve i mammas och pappas rum.
5. Ätit fil&flingor och lite godis...
6. Öva på pianot.
7. Kollat på halva Notting Hill.
8. Suttit framför datorn en liten stund...

Snart ska jag:

1. Se klart på Notting...
2. Äta mellis.
3. Sätta på mig strumpor.

-------------------------------------------------

Igår var jag på dans i dne nya gruppen, men vi höll på att komma försent så Jossa hänkade inte, vilket betyder att jag gick själv. Pinsamt, men dansen var lätt, så det var inte så svårt, men man ska dansa i par och eftersom Jossa inte var med fick jag dansa med en tjockis som hade brytit ryggen. Gissa hur bra hon var på att dansa på en skala 1-10? 0. Men Mia sa iaf att vi ska va med i nån regionstävling nån gång och då ringde jag till jossa så nu är hon med så nu har jag en partner att dansa par med som ÄGER PÅ ATT DANSA! Skönt...

På söndag åker vi till Åre, ska bli så kul att träffa Klara och åka skidor!! På tisdagen ska vi träffas 6 familjer och äta middag... :P Se upp i backen i alla fall... inte för att jag åker särskilt fort men i värsta fall får ni en rejäl släng av snor rätt i fejset!! Mysigt... Nej...

Pussar och Kramar er sjuka
Agnes

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback