2 dagar kvar...

Hej san dra åt hel vete!
Jag svor faktiskt inte, jag sa bara en hel mellanrum vete. Och alla vet ju vad vete är. Och alla vet jag att en hel är två halvor. Alltså svor jag inte. Och nu är jag glad att vi har rett ut den saken.

Kollade just på disco-dans och värsta coola robot-dansen. Asså dans är så himla coolt! Åhh, jag vill också tävla... Verkar så himla kul! Längtar tills Let's dance börjar på fredag.

Ska gå på Darin-konsert den 18 mars typ!! Med Sofia och Rebecca!

Puss o Kram
Agnes

Kommentarer
Postat av: sofia

hur fixar man så att det står såhär: (på bloggen)

Om
(BILD)
Sofia

asså hur fixar man bilden, fattar inte de...
tack på förand ;) /soffliz

Datum: 2007-01-07 | Klockan: 22:27:59
Postat av: Agnes

Jag har svarat i din blogg...
Puss

Datum: 2007-01-08 | Klockan: 14:25:44
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback