2 skoldagen...

Åh, vad det är jobbigt att gå upp på morgnarna nu! Jag är helt slut... och jag kan aldrig sova på kvällarna så då somnar jag sent och då orkar jag inte gå upp på morgnarna! Jag orkar inte gå upp...

Darin

Idag var jag i skolan, hos en kompis och i Vällingeby. Vi hämtade biljetterna till Darins konsert och Jossa skulle köpa en stiftpenna men det slutade med att Sofia köpte ett vykort istället. :P

Jag suger verkligen på att blogga. Jag har ingenting att skriva om för det händer inget i mitt liv. Fast vi har i och för sig fått reda på det nya grupperna och vi kom alla fem i samma!! Så rooooooligt! Längtar verkligen tills nästa vecka då vi ska börja ha de nya grupperna.

Men nu (trumvirvel) lite om Darins konsert!!!

ca 12.00 - Äta lunch
ca 12.30 - Åker in till Djurgården och till Gröna lund.
ca 13.00 - Stå i kö
ca 15.00 - Äta mellis i kön
17.30 - INSLÄPP!
ca 18.00 Äta middag därinne
19.30 - KONSERTEN BÖRJAR!!

Vi vill stå längst fram fast vi kommer säkert inte göra det. Men vi kanske får en ganska bra plats i alla fall!

Att ta med:
- MP3
- Bok
- Block
- Pennor (blyerts, bläck och färg)
- Kortlek
- Mobiltelefon
- Pengar
- Kamera
- Biljetter
- "Darins bok"
- Blommor och kort till Darin
- Nallebjörn?
- Filt/sittunderlag
- Fika/mellis
- Middag
- Godis och/eller snacks
- M.m.

Vi kommer få det sååååååå kul!

Men nu ska jag äta middag... pussar o kramar från
AGNES <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fett bra att du skrev upp alla grejor till konserten. Så man kan kolla här om man är lite osäker.
Nu ska jag sova. Zzzzzznark!
Puss o Kram, Godnatt!

Datum: 2007-01-16 | Klockan: 21:37:03
Postat av: Agnes

ja bra va!!
godnatt på dig sofia nu när du sitter här bredvid mig... !?

Puss

Datum: 2007-01-17 | Klockan: 14:03:06
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback