Gott Nytt År!

Gott nytt år alla människor på jorden! Skrev inte igår eftersom jag verkligen hade fullt upp hela tiden. Först åkte jag till V-by med Sofia. Jag köpte



- Silverdiadem
- Silverhalsband
- Silverhårspray
- Svart sjal med silverglittertrådar i (kan även användas som skärp om man heter Agnes)
- Silvrig ögonskugga
- Svart väska!

Fint va? Längtar faktiskt lite till skolstarten nu, så att alla fem kan återförenas. Men nu ska jag fortsätta berätta om igår. Jag och Sofia åkte till Vällingby och kollade runt lite för att hitta saker till kvällen (Disco-tema). Sen träffade vi Rebecca (!) som var där med sina föräldrar! Oj, vad brun hon var, sen följde hon med oss och åt på McDonalds och sen gick hon runt med oss resten av eftermiddagen. Gud vad roligt det var att se henne igen! Sen åkte jag hem och fixade mig och sen gick vi över till Sofia. Klara, Klas och Lena och Per var sjuka så de kunde inte komma men vi hade kul fast vi bara var tre familjer! Jag och Sofia gjorde en liten "musikal" till Darins "Everything you're not" och sen sjöng vi och spelade piano och dansade och dansade och dansade... Vi hade superkul!

Idag har jag sovit halva dagen och slappat och kollat på film halva dagen. Jag har helt tappat tidsuppfattningen. Det känns som om klockan är 3 på eftermiddagen fast klockan är snart 8 på kvällen. Skönt att vi fortfarande har lov i alla fall, hur skulle jag annars komma upp på morgornen?

Men nu har jag inget mer att skriva, förutom att ni gärna får kommentera mina blogginlägg om ni har lust och tid...
Puss & Kram från Agnes

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej!!
Det är kul att din blogg är uppe igen!!
See you soon!!
puss
J

Datum: 2007-01-01 | Klockan: 19:46:12
Postat av: Rebecca

Tjeena! va kul med din blogg! Väskan va fett fiin! Jag har sett en svart väska i HM-katalogen, den är fett fin, meeen jag måste spara... ehe, jag kommer typ köpa den snart, men

Datum: 2007-01-02 | Klockan: 15:46:49
Postat av: Sofia

Vad kul att du skriver på din blogg igen!
Den är jättefin! Jag gillar att läsa bloggar! ;)
Puss o Kram

Datum: 2007-01-07 | Klockan: 22:23:01
Postat av: Agnes

Tack så mycket hurni!
Puss på er
//Agnes

Datum: 2007-01-23 | Klockan: 20:29:05
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback