Happy Birthday To Me!

Hej!

Idag
fyllde jag år! 13 år! Äntligen tonåring! Åh, vad kul det är att fylla år.

morgonen väcktes jag av att mamma, pappa och Lisa kom in. Jag brukar alltid vara vaken innan de kommer men inte nu, jippi! Det fanns bara ett paket till mig, så jag trodde att jag skulle få mobilen. Sen när jag tog i det så var det jättelätt så då förstod jag att det inte kunde vara en mobil. Sen öppnade jag det och därinne fanns rosa skumgummi och - ett papper! Där stod det:

GRATTIS AGNES

13-ÅRSDAGEN
... MEN TYVÄRR SÅ HAR DEN INTE LEVERERATS
ÄN. VI HOPPAS ATT DU HAR ÖVERSEENDE MED
DETTA.

PUSS & KRAM

Pappa   Lisa   Mamma

ÅH VAD JAG BLEV GLAD!
Jag fick också min present från farmor och farfar, det var en 500:ing! Väldigt bra!!!

kvällen åt vi min favoriträtt - tortilla och drack päroncider och till efterrätt blev det min favorittårta prinsesstårta. Det var så gott!

Så jag fick mobilen i alla fall! Jag är så glad. Lite info om nya mobilen:
Storlek: 94 x 49 x 20 mm
Vikt: 110 gram
Färger: Luster black, Airy blue, Rose pink
Skärm: 262 144 färgers TFD
Extern skräm: OLED-display (det är lugnt, jag fattar inte heller ett skit! =)
Minne: 16 MB (men kan variera)

Telefonen har också:
- Röstmemo
- USB anslutning
- Trippelband
- Bluetooth
- Färgskärm
- Alarm
- Polyfona ringsignaler
- Kalender
- Modem
- Vibrator
- MP3-spelare
- Ordlista (T9)
- Java
- Videosamtal
- Videospelare
- Kamera
- Videokamera
- EMS
- MMS
- 3G
- HSCSD
- GPRS
- WAP
- Vikbar

m.m.

Imorgon ska jag gå/åka till Brommaplan och lämna tillbaks två DVD:er som vi har hyrt, Ice Age och Bilar, och sen ska jag hyra en film till min fest på lördag och sen ska jag också hämta min mobil och mitt paket från morfar som har kommit med posten på Q8-macken.

Puss & Kram
på er från eran
13-åriga
Agnes

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback