Lista nr 300

Kände för att skriva en liten lista till, hoppas den inte blir så konstig, det blir det ibland tyvärr...

Lyssnar på just nu: Bo Kaspers Orkester
Jobbigaste skolämnet: NO
Favoritcafé: Inget speciellt, men Pallas är typ det enda jag äter på
Största som händer Vår/Sommar: S.I.S-sommar nr 2!
Favoritplagg i garderoben just nu: Ingenting, kan inte HM-kläderna komma nu!
Längd:164 typ
Byter gärna garderob med: Rachel Bilson eller Misha Barton
Vanligaste färgen på mina kläder: Vitt, svart, denim, lila, rosa, grått, grönt, olika
Min yngsta kusin heter: Elin
Byxa eller kjol? Jeans eller klänning. Inte Byxa eller kjol.
Senast utlästa bok: Linas Kvällsbok 2
På Rasterna i skolan: Går man till skåpet, sitter i korridoren, äter mat, har tråkigt eller roligt
Mitt rum kan beskrivas som: Städat ibland
Mig själv med tre ord: Rolig, ball, bra på att rappa
Jag ville bli när jag var liten: Cirkusprinsessa och chef
Pluggade på universitetet/högskolan (funderar på att plugga i framtiden): JMK

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback