TODAY

Idag har jag varit i skolan. Vi hade matte, det var ganska kul jag är nu klar med röd kurs, och sen gjorde jag en stencil med Sofia och Rebecca. Alla rätt på den! Sen ska jag göra repetionsbladet hemma och öva lite på det och så, så blir det nog bra på provet hoppas jag! Sen hade vi SO, och Annelis barn var där och hon är bara fööööööör sööööööööt och har världens drömhår, mörka lockar... Vi fick ett faktablad där det stod allt man ska skriva på SO-provet så jag är inte lika nervös nu... Sen åt vi lunch och det var pasta som var god och en äcklig kycling-ost-sås som faktiskt inte var så jätteäcklig men jag åt inte så mycket av den i alla fall. Sen hade vi bild och jag blev klar med min teckning av en fickla (haha :D) som sitter i split. Sen hade  vi träslöjd och det var inte riktigt så hemskt som förra gången. Jag blev klar med locket i alla fall, ganska nöjd, även om hela lådan är helt sne! Sen gick jag och Jossa hem till Sofia och åt mellis och "ringde runt lite" vilket var väldigt kul fast vi egentligen skulle plugga fast det gjorde vi ju inte då... =) Sen gick jag hem och mamma och Lisa hade blívit sjuka så det blev Billys Pan Pizza och sen läste jag lite i Julia och har skickat in i en tävling och nu sitter jag här. Grattis till dig om du har orkat läsa allt det här tråkiga om min dag men jag hade liksom lust att skriva av mig lite... Eller lite och lite... :P Åhh, jag får inte vara med Klara i skolan på torsdag, för att det var typ andra som hade haft med kompisar i skolan och då hade "dem inte skött sig"! Men jag kanske sköter mig! Ska jag få sota för att någon annan är dum i huvudet! Blev lite arg dårå... Men nu kan man ju vara med polarna den dagen! Fortfarande ingen skymt av min mobil men jag håller hoppet uppe eller vad man säger. Hoppas den kommer snart, hoppas den kommer snart, hoppas den kommer snart... Har nästan läst ut Kyrkdjävulen nu (den skitboken!!!) och den är verkligen helt udda, läs inte den! Jag läste föresten ut Vargbröder igår! Den var jättebra och det finns fem delar till så nu har jag att läsa! Plus att jag ska läsa hela Johannesnatten-bok-serien plus att jag har fått låna en bok av Rebecca som heter Expert på att rodna. Men nu har jag verkligen skrivit för mycket så nu ska jag sluta...

. slut

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback