Took a bowling - svish - in the arcade... ;)

Hej svejs!
Idag har jag:
1. Sovit till klockan halv 10!!!!!!!
2. Ätit frukost :P
3. Läst Harry Potter och Halvblosprinsen (kapitel 22 nu, 35:te hp-boken)
4. Chattat med mina vänner och pratat i tele med en vän.
5. Ätit nudelsoppa till lunch som inte var så god för jag gjorde den själv
6. Hört "Eveyrthing but the girl" på RIX FM!!!

Idag ska jag:
1. Ringa till någon.
2. Vara med mina vänner.
3. Äta middag på pizzerian (?).
4. BOWLA!!
5. Gå och lägga mig tidigt.

Jag kan heeela Sonatin - Första satsen nu!! Med vänster hand också, visst är jag duktig? ;)

Puss & Kram
AGNES

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaa! Du är fett duktig!! Fin blogg by the way

Datum: 2007-01-06 | Klockan: 18:20:29
Postat av: soffliz

ohh, va duktig du är Agnes! Yeah! Jag måste också öva piano, har inte hunnit... see ya!
kramkram

Datum: 2007-01-07 | Klockan: 22:25:27
Postat av: Agnes

Tack så mkt på er!
Puss

Datum: 2007-01-08 | Klockan: 14:25:04
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback