HAAARRY POOOTTER!

image145

Aaaahh!! Bara 4 dagar kvar till Harry Potter 7 kommer ut! Och JAG ska köpa den! Wihi! Jag kommer inte fatta någonting, men jag står inte ut med att någon annan skulle säga till mig att Harry dog eller överlevde. Osh my gosh! Jag kan inte fatta att det är den sista boken, att allt liksom är slut nu... Men gud vad spännande det är! Jag kommer dö!



UPDATE

Nu har jag beställt boken på Science Fiction bokhandeln ! Och på natten mellan fredag/lördag ska jag och pappa åka in till Gamla stan till den bokhandeln och köa med massa andra Harry Potter-fans! Det ska bli superkul! Och då kommer jag verkligen att få boken tidigt! Klockan 01.00 släpps den ju här i Sverige. Längtar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback