Tjejsnack v 28

INTERNET/SNIGELPOST

image142 Har du internetbank, vilken? Om inte, varför?
Nej. För att jag är tretton år.

image142 Brukar du posta något med snigelposten, vad?/Om inte, varför?
Ja, brev till mina kära systrar och Shortsen.

image142 Brukar du handla, eller skulle kunna tänka dig att handla på internet? Vilken typ av saker?/varför inte?
Nej, jag brukar aldrig handla på internet förutom när jag beställer pianoböcker från Notposten.

image142 Har du sålt något på internet, eller skulle du kunna tänka dig att göra det? Vad/varför inte?
Nej, för att jag aldrig har sålt något över huvud taget.

image142 Vad är det bästa OCH sämsta med snigelpost? Med mail? Vilket föredrar du?
Det bästa med snigelpost är att det är mycket roligare att få brev med posten och det sämsta är att frimärkena är så dyra. Det bästa med mail är att det går så fort och att det är gratis och det sämsta är att det inte blir lika personligt.

Vill du också tjejsnacka? Klicka på knappen --> 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback