Inte glömma listan...

Vad heter du? Agnes
Var bor du? Sthlm
Vad gillar du att göra? Dansa, vara med kompisar, sjunga, spela piano m.m.
Vad gillar du INTE att göra? Plugga, gå i skolan, prata inför klassen m.m.
Vad gör du först på morgonen? Vaknar
Vad gör du om dagarna? Går i skolan
Vad gör du sist på kvällen? somnar
Är du singel? Ja tyvärr :P
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej de e agnes
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Vad ser du fram emot? se "längtlista"
Sov du ensam inatt? mm
Har du någon fobi? höjder? haha nej men jag är höjdrädd
Vad lyssnar du på? musik
Vill bli? journalist och författare
Favoritfrukt? bär
Hur skulle dina vänner beskriva dig med 3 ord? snäll, rolig, smart  (för det skrev sofia alldeles nyss till mig)
Spelar du något instrument? ja piano
Vad tycker du om dina vänner? om (om du är lite dum i huvet eller bara inte förstår det roliga skämtet så tycker jag alltså om mina vänner, hajar ni?)
Varför är du inte vegan? men jag är ju vegan!!! här tar man bara för givet att man inte är vegan (jag är inte vegan)!
Har du ångrat något någongång? jaa många saker
Din favoritfärg? gult, rosa, rött
Favoritdrink? dricker inte drinkar
Har du några hemligheter? ja-a
Favoritsajt på internet? hm... enoimreh.blogg.se är väldigt rolig!
Ett bra citat? citera mera 
Ditt favoritspråk? franska för det låter så fint :) 
Länder du besökt? kanarieöarna, malta, danmark, finland, england och några till
Kaffe eller Te? Inget av det, kaffe = blä, te = gula tänder, vilket jag redan har tillräckligt av
Lidl eller Netto? Vivo
Stimorol eller Extra? spelar ingen roll..
White Russian eller Orgasm? men jag dricker inte drinkar!
Morgon eller kväll? kväll
Chips eller godis? båda (jävlar vad vi frossade igår, jossa! )
Frankenstein eller dracula? ingen av dem
Komedi eller skräck? skräck, komedier är alltid så tråkiga. jag får tråkiga vibbar så fort jag hör ordet komedi. skräck är kul!
Upp eller ner? Men bestäm dig!!!!!
Alkoholist eller nykterist? nykterist tack

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback