Lista

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse? Oj, jag vet inte. Jag tänker inte på morgonen, jag är mer som en zombie.
2. Hur mycket kontanter har du på dig? 0 SEK
3. Viket ord rimmar på test? Väst.
4. Vad är det bästa du vet? Saker som är roliga och som jag blir glad av :)
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Julia <33
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Har ingen favorit.
7. Vad har du på dig på din överkropp just nu? Ett vitt linne
8. Sätter du etiketter på dig själv? Nej, vanligtvis inte.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Jag är barfota, för det är sommarlov :) wiihii
10. Vem var den senaste du pratade i telefon med? Jag vet inte, mamma kanske...
11. Vad gjorde du vid midnatt? Sov.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? jättemycket :)
13. Om du fick välja en plats att vara på just nu, vart skulle det vara? Åhh, i Grekland och bada i ett turkost vatten
14. Vilket uttryck andvänder du mest? Hm... sån är jag? ^^
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Maria
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Moody (katt)
17. Hur många sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Men ofta knarkare bloggar.
18. Vad var det senaste någon skrev till dig på msn? vet inte
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? 3-4 år typ ;)
20. Vem är din värsta fiende? Jag har inga fiender.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Jag tror att jag har en bild på Ginny & Harry
22. Vad var det senaste du sa till någon? "Ja"
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Förmågan att flyga, det kan man säkert tjäna en miljon dollar på :)
24. Gillar du någon särskild lite extra just nu? Japp, många <3
25. Senaste låten du lyssnade på? Vet inte...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback