Måndag

ca 07.15 - Gick upp...
ca 8.40 - Sofia och Josefine kom och hämtade upp mig för att gå till det s.k. "ungdomsfängelset" alias skolan. Jag hade inte ny kjol, Jossa hade nya superfina skor <3
ca 9.00 - Skolan började med mentor. Jag och Rebecca läste böcker, dog av den hotta värmen och var tvungna att stöja oss på varandras axlar för att inte bryta ihop.
ca 10.00 (?) - Nästa lektion: Slöjd :( Mycket stimluerande. Inte. Det enda jag gjorde var att sandpappra min lena träbit, titta ut genom fönstret, titta på klockan och sucka med jämna mellanrum.
ca 11.30 (???) - Lunch... ganska gott faktiskt, meatballs and mackaronies.
ca 12.10 - Redovisningar av Antiken-arbeten i Mini-aulan. R, S och J ägde alla :)
ca 13.?? - Brandlarmet gick och alla gick (notera gick, inte sprang i panik) ut på skolgården där vi stod och svettades ett tag innan vi fick komma in igen.
ca 13.?? - Redovisningar fortsatte.
ca 14.10 - Redovisningar slutade. Gick hem.
ca 14.20 - Läste FRIDA, bloggade och slappade.
ca 17.30 - Middag: PANNKAKOR! OMG! OMG! OMG! <3<3<3 (Det är tur att man har några ögonblick i livet att glädjas åt.)
ca 18.15 - Jag och mamma åkte en snabbis till Vällingby och tjackade 2 par skor till MIG och lite mat och vin (obs! vinet var inte till mig)


Från Weddan (Wedins) ;)

Bilder på mina vackra skor, ett par vanliga som jag ska ha i skolan imorgon och ett par festskor, kommer efter skolavslutningen eftersom jag inte vill avslöja alla mina köp på bloggen innan jag får styla lite i skolan. Men håll ut, kära vänner, håll ut!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback