SOMMARLOV!

image127

Äntligen sommarlov!

Gud så skönt det ska bli! Men nu ska jag berätta lite om idag. Jag gick upp tidigt för att jag skulle fixa mig och så hade jag tänkt locka håret men jag gjorde inte det... Sen kom Jossa och Sofia och hämtade mig och så gick vi tillsammans mot skolan. Rebecca kom! så sen gick vi alla fyra till skolan :) Först skulle man träffas i mentorsgrupperna en kort stund och sen gick vi ner till scenen. Där sjöng kören och Rebeccas fadder sjöng solo. Sen gick vi upp igen, till mentorsgrupperna och där fick vi kuvert med intyg och sånt och UNG08-pass. Det verkar faktiskt roligt! Jag vill kanske gå. Och sen så var det slut och vi hade sommarlov :D

Jag gick hem till Rebecca och vi gjorde några test i Starlet och lekte lite i trädgården :P Sen åt vi god lunch och efter det var det dags för Lisas och resten av F-5 att ha skolavslutning. Alla klasserna sjöng! Sen gick alla till klassrummen där lärarna pratade lite och barnen fick diplom och sånt. Sen gick vi ner till matsalen och åt sommarbakelse! Mmmm... Och sen hittade jag äntligen Rebecca så jag satt med dem en kort stund och sen gick vi hem. Nu har jag precis käkat lite jordgubbar :)

Glad sommar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback