Tjejsnack v 24

FOTOGRAFERING

image126 Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?
Ja, jag har en vanlig kamera också, fast den är jättedålig, köp inte en sån :/ Jag vet inte riktigt om det är märket men det står iaf Avant på den. Sen har familjen en kamera tillsammans som är mycket bättre och den kommer från Minolta, tror jag... :)

image126 Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?
Jag har en mobilkamera och jag använder den när jag vill ta kort på något ;)

image126 Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?
Ja, jag gillar det :) Det spelar ingen roll vad, men gärna fina saker och typ öar i skärgården. 

image126 Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?
Det är lite olika... ibland gillar jag det, ibland inte. Om jag tar kortet själv på mig själv (alltså både framför och abkom kameran) är det helt lugnt... (fjortisbilder :P)

image126 Vad fotograferade du senast?
Mina kompisar <3

Vill du också tjejsnacka? Klicka på knappen --> 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback