BläBlogg

Det blev liiite konstigt med min blogg men jag tror att det mesta har ordnat upp sig nu. Först så syntes inte Back In Bussines och Tjejsnack v 9 och då blev jag typ SKIIITirriterad och sen så kollade jag in alla andras bloggar och då hade dem fått mars men jag hade fortfarande februari i min kalender!! Då blev jag typ SKIIITsur... och så var det kvar i dag när jag gick in och kollade så då skrev jag ett meddelande till blogg.se:s kundservice men de svarade såklart inte men nu helt plötsligt så blev hela bloggen bra igen! Så då blev jag ju GLAAD! Men sen skulle jag lägga in S:s, Jo:s, Ju:s och R:s bloggar som länkar men nu syns bara Jossas och Sofias bloggar udner länkarna!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄBLOOOOOOOOOOOOOOGG!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är rebeccas blogg??????? Vill ha den nu!

Datum: 2007-03-05 | Klockan: 18:21:45
Postat av: Anonym

Vad är rebeccas blogg??????? Vill ha den nu!

Datum: 2007-03-05 | Klockan: 18:22:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback