Tjejsnack v 12

I veckans tjejsnack fick mina små söta kompisar Rebecca och Josefine vara med och svara på frågorna.

Vår!
(Veckans frågor kommer från Pernilla)
·Har du något vårtecken som innebär vår för dig?
A: Ljus asfalt typ :D
R: Vårjackan ;)
J: Blommer, blommer!
·Har du fått vårkänslor än?
A: JAAAA!!!
R: Det fick jag för längesen, typ på vintern.
J: Nej, bara förut... (??)
·Gör du något speciellt hemma när det blir vår?
A: Nej, typ öppnar fönstret ibland =)
R: Pappa grillar!!
J: Datorn ;P
·Vad är det bästa med våren?
A: Att det blir varmt och man slipper alla tjocka kläder!
R: Samma som A, dansuppvisningen och att jag fyller år.
J: Samma som A.
·Finns det något negativt med våren?
A: Nej : )
R: () :-) *jag tänker på alla som är allergiska*
J: Att man blir sjuk för att man tar av sig alla kläder för snabbt. (HAHAHA)

Vill du också tjejsnacka? Gå in på: http://tjejsnack.rebeccas.se 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback