-

JAG KOMMER IFRÅN: Stockholm
JAG ÄR: Ganska snäll hoppas jag =)
MIN FRITID: Då dansar jag, spelar piano, går på musikal, är med kompisar, läser, datoriserar m.m.
VILL: Ha sommarlov nu!
OM SEX MÅNADER: Går jag i åttan *hjälp*
JAG SAMLAR PÅ: Tior, skitbra, för om man är helt pank kan man bara ta några tior från samlingen och så har man liksom pengar igen :P
JAG BLIR GLAD AV: Att dansa, att skratta, att ha roligt, att må bra och av mina vänner!
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Folk som krigar, Bush och lite andra saker.
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Gröna såklart.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Jag brukar inte ringa någon om jag är det.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: En filt *går och hämtar*
VAD HAR DU NU: En filt.
SENASTE FILM DU SÅG: Deep Blue Sea
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Min lugg som hela tiden åker fram i ansiktet. Grr..
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: typ halv 10.
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: Ja. Fil och flingor.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Deep Blue Sea
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Nej, men en filt ;)
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hemma: hej de agnes, mobil: hallå?
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: längtlista kommer snart
HAR DU KÖRKORT: Nope
ÄR DU ENSAM NU: I huset ja. De andra är ute i trädgården.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Dansuppvisning!!!! =)
IMORGON: sova över och skräckis med jossa o soffliz <33
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: Stå på händer
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: att se sur ut
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Journalist, författare, låtskrivare och när jag är pensionär vill jag bli pianolärare :P
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: Stockholm
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Nae
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: Så hääääääääär mycket :P
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: Jaa det är klart.
NÄR GRÄT DU SENAST: Vet inte riktigt, men fick lite tårar i ögonen när rebecca hade det för att sminket gjorde ont hahahahaha
PRATA ELLER VARA TYST: Beror på tillfället.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback