^^

VARNING för att den här listan innehåller många vet ej, orkar inte m.m.

Är du kär? Jaa <33
Är du en sportfåne? Nej hatar sport
Är du trött? Nae inte farligt
Är du shoppingsugen? Ja faktiskt =)
Är du töntig? Japp , nobodygänget?
Är du ressugen? Inte just nu
Är du skolsugen? Neeej 4 dagars helg nu! WIHI!
Är du irriterad? Nej
Är du alkholsugen? Nej
Är du saknad av nån? Nej inte vad jag vet
Smeknamn? Lisagnes typ
Hur sminkar du dig? mascara, kajal, typ concealer grejs, puder och rouge ibland och ögonskugga ibland(sminkgalning :P)
Hur många timmar sov du inatt? vet ej och orkar inte räkna
Vilken film såg du senast? Chocolat
Vilken internetsida besökte du senast? www.playahead.se
Vad sa du senast till vem? jag gillar dig iaf (L) på msn till jossa
Vem fick du senast sms från och vad stod det? jag vet inte min mobil har ingen batteri
Vad gjorde du igår? postade slutet på historien =)
Vad ska du göra idag? vill kolla på en film
Vad ska du göra imorgon? Dansuppvisning!!!
Hur många msn-kontaktetr har du? typ 50 (pinsamt)
Vilket land besökte du senast? Sverige? Nee men det var väl gran canaria
Hur många snälla känner du? umgås bara med såna som är snälla
Vad såg du senast på tv? House igår
Vad är det för märke på din dvd-spelare? PHILIPS
Senaste köp? kommer inte ihåg
Vad har du dåligt samvete för? jag ångrar ingenting
Vad har du för skor? just nu är jag barfota
Vad har du på dig nu? Nya Elementar-tröjan, randig gina tricot tröja, billiga måndagsjeans
Vilken musik har du lyssnat på idag? pa-musik
Skulle du säga nej till sex idag? Ja
Är du vegitarian? Nej *äta kött*
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? japp det tror jag
Vad heter dina kusiner? ååååååååkej, hanna, anton, gustav, albin, elin, molly och bejamin
Är du feminist? Vet inte riktigt
Vad drack du senast? Hallonsoda <3
Gillar du att laga mat? Nej jag kan bara göra nudelsoppa och toast ;)
När sjöng du senast? idag på den där låten ur robin hood (stackars jossa)
Håller du det städat? Nja... sådäär.... Nej.
Vad gör dig lycklig? roliga saker

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback