Agnes <3 bikinis

Jag kollade på bikinis på H&M:s hemsida och hittade några jättefina!



Pris: 149:- + 129:-
Färg: Vit med svart blommönster och svarta band
Kommentar: Vill ha, vill ha, vill ha!



Pris: 49,50:- + 49,50:-
Färg: Turkos med grönt mönster och gröna band
Kommentar: Billigt, billigt. Jag vet. Billigt billigt. Sluta tjata. Nån som sett den reklamen med de gula tomtarna?

 

Pris: 129:- + 98:-
Färg: Svart med rosa blommor / vit md röda och gula blommor
Kommentar: Båda färgerna var fina, men om jag måste välja tycker jag den svarta.



Pris: 79,50:- + 79,50:-
Färg: Svart med vita prickar
Kommentar: Gullig prickig bikini <3



Pris: 98:- + 98:-
Färg: Mörkbrun med rosa broderimönster och rosa band
Kommentar: Suuuuuuuperfin! Öh... ja, inget mer att tillägga förutom att jag vill ha den med =)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback