Lista

1. Vad heter du? Agnes
2. Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Blå jeansfärg
3. Vad lyssnar du på just nu? Rix FM som spelar Cara Mia med Måns Zelmerlöw...
4. Vad gjorde du igår kväll? Kollade på Rebecca och Julia i Kungsträdgården
5. Vad var det sista du åt? Vaniljyoughurt och START
6. Hur är vädret hos dig just nu? Soooooooooool!
7. Den sista personen du pratade i telefonen med? Mamma
8. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Utseendet eftersom det är det första man ser =)
9. Gillar du personen som skickade detta till dig? Ingen skickade det här till mig och om någon jag inte gillar skulle gjort det skulle jag ändå inte säga det här.
10. Hur mår du idag? Bra!
11. Vilken är din favoritdryck? Typ Fanta Exotic Thrill ...
12. Favorit alkoholbaserad dryck? Är ingen fjortis-wannabeeee = jag dricker inte
13. Favoritsport? Dans
14. Hårfärg? Ful
15. Ögonfärg? Gröna typ
16. Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång är mysigast.
17. Syskon och deras ålder? Lillasyster Lisa, 7 år
18. Favoritmånad? månad och månad... får väl bli januari då eftersom man fyller år, eller juni för då är det skolavslutning och SOMMARLOV
19. Senaste filmen du såg? Håkan Bråkan & Josef
21. Favoritdag i veckan? Fredag-söndag
22. Favorithobby? Skriva kanske?
23. Är du för blyg för att bjuda ut någon? Jaa typ
24. Favoritlåt(ar)? Jag vet inte riktigt.
25. Sommar eller vinter? Båda, men sommar om jag måste välja
26. Kramar eller kyssar? Beror på med vem!
27. Förhållande eller one-night stands? Förhållande
28. Choklad eller vanilj? choklad
39. Hur bor du och med vem/vilka? Jag bor i villa med mamma, pappa och lillasyster.
30. Vad läser du för böcker? Mest fantasy och ungdomsböcker
31. Hur ser din musmatta ut? Tråkiga
32. Favoritspel? PIANO PIANO!!!!!!!!
33. Kan du nudda din näsan med tungan? Nooo...
34. Kan du korsa ett öga åt gången? Nooo...
35. Är du romantisk? Japp =)
36. Skulle du själv säga att du är lycklig? Ja, det är jag.
37. Vad ska du göra imorgon? Ha franskaprov :S
38. Vad är klockan när du skriver detta? 16:13


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback