Lista

Har du..
Folköl i kylen?
Ja fast det är inte min kyl och inte min öl heller =)
Något husdjur? Nej men vill jättegärna ha en katt!
Någon favorit rätt? tortilla och oxfilé men inte samtidigt
Någon flick/pojkvän? Nej
Puder på dig? Nej det försvinner ju på typ en timme :/
Några framtidsplaner? Japp
Någon sjukdom? Nej
Gymkort? Nej
En homosexuell kompis? Inte vad jag vet =)
Någon favorit låt? Hm... vet inte riktigt.
Duschat idag? Ja i skolan efter idrotten
Någon kompis som snarkar? Sofiiiiiiiiiiiiiiiiiia!!!!
Någon vän som spelar i ett band? Nja, eller hur gick det med Einars och Rickards band?
Några mvgn? Har inte betyg än som tur är!
Något beroende? typ harry potter. pwa..
Fikat idag? Nope
Något favoritmärke? Neej bryr mig inte om märket
Nagellack? Vill jag ha men jag orkar inte det just nu men ska fixa kanske imorrn.
Någon vän som bor i ett annat land? Nej

Vem...
Avskyr du mest just nu ? det tänekr jag ju inte säga här! men hon börjar på m.
Stör du dig mest på? tix så att man blinkar jättemycket och hårt!! ååååååh
Lagar mat? mamma och pappa
Diskar? vi har en sk diskmaskin!

Vilken...
tidning läser du? FRIDA och allt som sätts framför näsan på mig
buss åker du oftast? åker t-bana, för det är mycket ballare
frisyr har du? sparar ut snedluggen men den växer inte så bra så jag har typ snedlugg :/
dag fyller du år? 23 januari
årstid föredrar du? våååren *älskar*
stad är du uppvuxen i ? jag växer just nu upp i stockholm

Vad...
gör du nu? bloggar
vill du arbeta med när du blir stor? journalist, författare, kanske låtskrivare (:P) och pianolärare när jag blir pensionär
har du på dig just nu? Blåa jeans, svart linne, lila tröja
har du för smink idag? mascara, kajal som försvinner efter en timme, puder som också försvinner efter en timme o typ täckstift
äger du för skor? typ 0
läser du för bok? "blonde" av joyce carol oates (hehe... tjockis) och "freja" av johanne hildebrandt
ska du göra nu? blogga mera

Kommentarer
Postat av: Julia (:

Mmh , man blir jätteglad faktiskt :D
haha ska också sno en lista av dej :)

Datum: 2007-05-25 | Klockan: 14:45:43
URL: http://jagkallasjulia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback