Märkeslista

ACCESSOARER
- Väska:  Vit från Wedins <3
- Plånbok: Vit med ett litet "miniskärp" med diamantgrej från Åhléns
- Solglasögon: Inga, alla går ju sönder =(
- Klocka: har jag på mobilen. Hatar klocka. Jag provade faktiskt att ha den runt foten en gång bara för att jag hatade att ha den runt handleden... pwa... jag är så udda.
- Smycken: Idag? Örhängen. Annars? Halsband och örhängen.

TEKNIK
- Mobiltelefon: Sony Ericsson Z610i (rosa!)
- TV: PHILIPS
- Dator: DELL 4-ever, en svart stationär och en silvrig bärbar
- Mp3-spelare: har jag i mobilen. Vill kanske ha iPod. Fast jag vet inte riktigt.
- Dammsugare: Har viktigare saker att komma ihåg, tex. je suis, nous avons m.m.

INTIMHYGIEN
- Tandkräm: Pepsodent tror jag
- Tvål: Flytande
- Doft: Noa Pearl :D
- Hudlotion: Vet inte riktigt, använder inte det så ofta.
- Shampoo och balsam: Sunsilk in my <3

MAT OCH DRYCK
- Mineralvatten: Jaha
- Vin: Nej det tycker jag inte om!
- Bröd: Olika
- Choklad: Marabou Schweizernöt är bäst
- Te: får man gula tänder av

HEMMA
- Säng: IKEA typ
- Lakan: Japp
- Porslin: Mm
- Soffa: Vi skulle ju köpa en ny!

FÄRDMEDEL
- Bil: Volvo
- Cykel: Röd
- Annat: Tunnelbana och GÅ

MEDIA
- Magasin: FRIDA
- TV-kanal: Olika
- Dagstidning: DN
- Radiokanal: Rix FM
- Sajt: enoimreh

Kommentarer
Postat av: Julia (:

Jag med , men ja vet inet vart den kommer ifrån "/

Datum: 2007-05-20 | Klockan: 22:09:27
URL: http://jagkallasjulia.blogg.se
Postat av: Charlie heter jag

Ja vill osså ha en rosa telefon... Men jag vill också ha min oskuld tillbaks, men det är mycket man inte får.

Datum: 2007-05-23 | Klockan: 16:27:39
URL: http://charlienonstop.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback