Medelhavsmuseet

Hej!

Idag var vi (systrarna) på Medelhavsmuseet  med alla killar i S7. Piiinsamt, men det var ändå värst för Sofia, fast hon valde ju i och för sig själv att klä ut sig inför alla :P Vi fick sitta på stolar och flytta runt hela tiden och lyssna på en guide och titta på statyer och sånt från antiken. Det var bajstråkigt och sen åkte vi hem och käkade lunch och sen kollade vi på en ännu tråkigare film. Fast jag kollade inte så mkt, jag trollade mest för Jossa och hon dog för att jag var så bra =)

Sen efter skolan var jag hos tandläkaren igen för att kolla tänderna. Det var ännu bättre nu sa dem så de satte inte in "mini-tandställningen" och sen tog de ut ringen och satte inte in den igen heller. Så jag kanske slipper stålgrejen om den vänder sig rätt själv!

Ikväll är det piano, roligt, roligt, jag har övat sådär men jag hoppas det går bra. Jag spelar alltid mycket bättre hemma :/ Och sen när jag kommer hem så är det Eurovision Song Contest på ettan och det blir roligt, fast jag vet inte riktigt om jag ska kolla på det, för Sverige är inte med och så håller det på ganska länge. Och Ghost Whisperer är nästan bättre då...

 vs.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback