Onsdag

Idag hade vi SO och då fick vi välja fördjupning. Jag och Julia ska göra om Gudar under antiken :/ Superkul. Men kul att jag och Julia fick jobba tillsammans iaf <33 Sen hade vi svenskaprov och det gick nog ganska bra tror jag. Sen var det lunch, supergott pannkakor! På NO:n fick vi ha en liten frågesport om träd och presentera tidsmaskinerna och vår funkade ju inte så det var lite pinsamt... =) Sen hade vi engelska och läxan gick vi inte ens igenom så jag gjorde den helt i onödan och jag och Julia gjorde lite world search istället :D Sen var det ug-råd och vi gungade lite och sen hade vi matteprov och jag tror att det gick jag ganska bra det med :) När skolan var slut gick jag och hämtade Lisa och sen åt jag mellis och sen kom Jossa hem till mig och vi var lite flummiga och barnsliga och det var roligt det =) Ganska rolig dag, och nu är det 4-dagar lång helg och dansuppvisning!!!

Kram

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback