Shopping in Vällingby Centrum =)

Jag åkte till Vällingby och handlade och jag köpte massor av örhängen, hårspännen och en klänning. Här är dem:



Örhängen från Ur&Penn
Silverankare med liten diamant
Silveräpple med liten diamant
Kommentar: Två i ett! Och så gillar säkert pappa ankarna eftersom det har lite med båtar att göra =)


Örhängen från Wedins
Silverring med silverdödskalle
Kommentar: Åh, jag blev kär i dem!


Örhängen från Ur&Penn
Silverblomma med svart diamant
Kommentar: Dem här kollade jag och Rebecca på när vi skulle köpa present till Elinor. Tur att jag fick dem istället!


Örhängen från Ur&Penn
Silverhjärta
Kommentar: Hade du såna här Jossa? Förlåt i så fall, men jag kunde inte motstå dem :P


Örhängen från Wedins
Silverring
Kommentar: Det var ta tre, betala för två så då tog jag dem här med. Alltid bra att ha, och så är de lixom fyrkantiga, coolish!


Hårspännen från Wedins
Stort silverhårspänne
Kommentar: Åh! Älskar såna här, och äntligen hittade jag de finaste! Är det okej, Sofia?


Hårspännen från H&M
Svart hårspänne
Kommentar: Vanliga svarta normal storlek hårspännen är alltid bra att ha =)


Klänning från H&M
Vit med två tyg, understa helt vitt, översta vitt med hål som skapar ett mönster (vadå svårt att förklara :S) och tjocka band
Kommentar: Såg den här klänningen när jag klev in på H&M och jag tänkte bara att den här måste jag ha. Förra gången jag skulle köpa en klänning till skolavslutningen slog jag inte till på direkten och det slutade med att jag inte kunde inte hitta den i min storlek =( Så jag slog till! =)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback