Shopping

Hej mina kära läsare!
Idag var jag på musikal, vi hade vikarie för Pernilla och det var en skådespelerska som lärde oss uttryck. Det är typ att man ska ha inlevelse när man dansar och så, och det var suuuperkul! Hon var jättebra. Sen hade vi dans som var ganska tråkigt för vi bara körde danserna hela tiden och det blev lite tråkigt men... =)

Sen kom mamma in till stan och vi gick och shoppade. Först gick vi och köpte ett par örhängen (som är typ jätte hudvänliga och inget nickel och allt sånt där) men jag vill inte säga hur de ser ut, det får ni se i över morgon vänner <3 Sen gick vi och åt lunch, wraps. Det var ganska gott. Sen gick vi och letade efter shorts i typ tuuusen affärer men tillslut hittade jag ett par ljusrosa på Stadium... ehe... men de var faktiskt fina. Hittade en jättefin klänning på Gina Tricot som jag ville ha men det fick jag inte för mamma, men kanske köper den sen eftersom jag är så rik (!) nu. Sen gick vi också till Wedins och vet ni vad? Jag köpte en ny väska, ni får se den i över morgon också, vill inte länga upp bilder för det blir så tråkigt om ni redan har sett allt lixom =)

Sen åkte vi hem. Jag bytte örhängen, det gjorde ganska ont men bara när jag tog ut läkörhängena. Det är fett svårt att sätta i örhängen ju! Jag kommer typ aldrig lära mig. Aja, nu har jag fiiina öron i alla fall! Men nu ska jag gå och fixa mina naglar för Julia och jag har en liten deal som jag hoppas att hon inte har glömt (jag hade glömt det men jag kom på det nu). Jag tänkte matcha min nya stil (klura på den du!) med lite vitt nagellack =)

Puss o kram från Agnes <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback