Stepp i Kungsan

Idag har jag vart i skolan as usual... På idrotten hade vi stafett och jag var så himla dålig men man är ju inte alltid på topp ;) Aja, det var ju bara en lek :P Sen åt vi lunch (sådär) och sen hade vi lite fler tråkiga lektioner och sen var den skoldagen slut. Efter skolan gick jag och Jossa hem till henne och gick ut med Wille, åt mellis och tittade på Rosa. Roligt roligt! Sen åt vi en jättegod middag, lasagne, och sen gick vi tunnelbanan för att åka in till stan. Mamma skulle träffa oss där för att följa med oss till Kungsträdgården men jag och Jossa hittade så bra själva så vi gick själva =) *stolt* :P Sen satte vi oss på en bänk som var väldigt ostabil och frös häckarna av oss. Sedan började föreställningen och den var väl lite småkul i början men det blev roligast när det var Danscompagniet som dansade. Och sen kom Julia och Rebecca och sjöng "Amazing" och de var jättebra och duktiga =) Sen var det några andra nummer och sen var det J&R igen, fast nu skulle de steppa... HAHAHAHAHA! Nee, förlåt men gud så roliga kläder de hade. Suuuuuuupersöta var de! Med typ pujamasar, heta hattar och små flugor runt halsen! My gosh! Jag och Jossa blev verkligen rörda. När det var slut åkte jag, Jossa, Julia och Julias pappa hem fast vi missade salsa-mormorn =( Det var verkligen synd... Men det var en rolig dag idag! Puss och kram på er <3 !


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback