God mitt på dagen

Hej vänner!

Hoppas ni har det bra, jag mår i alla fall toppen :) Äntligen har jag fått Harry Potter (den kom försent till mig) så nu håller jag på att läsa den! Den är så himla bra, skitspännande... Just nu tar jag en liten paus. När jag kom hem från Showcase igår läste jag hela kvällen till halv ett. Sen ställde jag klockan på halv nio så nu har jag läst sen dess. Jag vet, jag är galen, men det är faktiskt väldigt bra :D Har kommit till kapitel 28 nu så det är inte jättelångt kvar. Jag har läst den förut på engelska, så jag vet ju hur det kommer att gå, men det är ändå spännande att läsa!

Nu ska vi  antagligen käka lunch snart och klockan ett ska vi åka till kattungarna! Wihi! Ska bli jätteroligt att äntligen få träffa dem, och den blivande SOJA! Vi ska nämligen döpa vår kattunge till Soja, den är brunsvart och så är ju namnet väldigt gulligt, tycker i alla fall jag :)

Det är verkligen fint utomhus! Det ligger rimfrost på taken och på gräset och det känns nästan som snö! Längtar grymt mycket till julen nu alltså. Vi ska fira jul hemma, eftersom vi kommer få kattungen runt julaton, men jag tycker nästan att det är mysigast hemma :) Jag älskar vår gran, julpyntet, julgardiner, jultomten, julmaten, pepparkakor, lussebullar, nötter och apelsiner med sånadär svart pluppar i som luktar jättegott. Och julkalendern såklart, den får man inte missa!

Men nu har jag pladdrat på tillräckligt, guldmedalj till dig som orkat läsa allt det här ;) Ibland så måste jag liksom skriva av mig. Du skulle höra hur det låter när jag skriver på datorn. Kulsprutesmatter, typ, haha XD Det är lite läskigt, men jag kan hela tangentbordet utantill. Jag kan liksom skriva i luften och när jag skriver på datorn så kollar jag inte ens på tangentbordet, hehe. Inte något bra tecken, skulle jag tro...

NEJ! Förlåt, nu är det slut!
Puss och kram!



Liten update: Kattungarna var suuuupersöta och mysiga! Vi var där rätt länge och lekte, klappade och gosade med dem och till slut bestämde vi oss för en av de svarta honorna. Hon var verkligen urgullig och ville hela tiden kela med en. Hon lade sig till och med i mitt knäveck och somnade nästan där, hihi :) Vi ska åka och hämta lilla Soja samma dag eller dagen efter vi har slutat skolan. Längtar jättemycket! Harry Potter var sjukt bra <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback