It's saturday night oh yeah

image407

Idag var jag med kära Rebbs <3 Vi hade det trevligt :) Först var vi hemma hos Rebecca och gjorde ett helt spel som vi döpte till Space World, riktigt coolt... Men det blev faktiskt ganska fint! Vi åt lunch hemma hos henne och lite godis och sen gick vi hem till mig en stund. Jag fixade en ny layout på Rebbans blogg och ja, sen gjorde vi inte så mycket mer... :/ Jag fick låna två böcker av R och R fick låna två böcker av mig. Jag lånade Washington D.C. av Meg Cabot och Piratika II av Tanith Lee... Har läst halva Washington-boken! Den är ganska bra :) Sen har jag käkat massa godis också. Imorgon blir det lite plugg och så måste jag öva på pianot, hehe... Men nu ska jag gå och lägga mig.

PUSS <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback